Przejdź do głównej zawartości

Sałatka na zdrowie

Dziś proponuję skupienie uwagi na kwestii zdrowego, różnorodnego odżywiania. Sałatka nie wymaga długiego czasu przygotowania, ani też wielu składników. Na pierwszy rzut oka wydaje się mało sycąca - w końcu nie ma sosu! Nic bardziej mylnego. Uwierzcie mi, że jest idealna na kolację. Zachęcam do spróbowania. Poniżej mam dla Was także coś specjalnego - moje ostatnie odkrycie
w kuchni. Dzięki niemu mam ostatnio porządek w kuchni :)


Składniki - układane warstwowo:
- garść pokrojonej sałaty lodowej (oczywiście wcześniej odpowiednio przygotowanej - wykrawamy głąb, myjemy, kroimy/rwiemy),
- szynka z indyka - 2-3 plasterki pokrojone w paseczki,
- 1 jajko ugotowane na twardo, pokrojone na plasterki,
- 1 pomidor pokrojony na półplasterki,
- pestki dyni (1 łyżeczka),
- świeżo zmielony pieprz,
- zioła prowansalskie. 

SMACZNEGO!


 

Zachęcam Was do uporządkowania swoich przypraw w kuchni. Ja to zrobiłam i jestem zachwycona. Dzięki Przyprawnikowi nie mam już pięciu otwartych przypraw tego samego rodzaju, a szukanie danej przyprawy to teraz przyjemność. Zachęcam do odwiedzenia strony producenta:

Komentarze

  1. Zachwyciła mnie ta sałatka! :) Muszę przyznać, że coraz częściej przygotowuję dzieciakom takie zdrowe potrawy. Gdy stawiają opory, fantazyjnie dekoruję danie, aby nieco "oszukać maluchy". Oczywiście wszystko w dobrej wierze. Jakie Wy macie sposoby? Też dekorujecie? Jeśli tak, to gdzie się zaopatrujecie? Ja najczęsciej w https://dlasmaku.com.pl/ . Mam tam masę przydatnych pierdółek. Będę zaglądał częściej :)

    PS nabyłem ten sam przyprawnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie właśnie zdrowe i proste sałatki uwielbiam - pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Że tak to ujmę - a tam przepis, ale to podzielenie przypraw! Niesamowicie mi się podoba. Jestem osobą, która lubi porządek i ceni sobie poukładanie w kuchni. Naprawdę muszę zainteresować się tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Najlepszy dressing do sałaty