Przejdź do głównej zawartości

Ryż z pomidorami, fetą i bazylią

... i marchewką. Danie szybkie, bardzo smaczne, idealne na wykorzystanie nadmiaru ryżu. Polecam na kolację. Mój ryż był z dodatkiem marchewki i natki pietruszki, co wzbogaciło finalny smak dania. Zachęcam do spróbowania.


Składniki:
- ugotowany ryż (z dodatkiem ugotowanej marchewki, pokrojonej w kostkę oraz posiekanej natki),
- pomidory koktajlowe,
- posiekane listki świeżej bazylii,
- feta,
- pieprz, sól.

Celowo nie podałam dokładnej ilości poszczególnych składników, gdyż zależy ona od ryżu. Ja przygotowywałam to danie intuicyjnie. 
Ugotowany ryż podgrzewamy na małym ogniu w garnku lub na patelni. Dodajemy pokrojone na pół pomidory koktajlowe, posiekaną bazylię oraz pokrojoną w kostkę fetę. Przyprawiamy solą i pieprzem. Wszystko mieszamy, podgrzewamy jeszcze przez chwilę. Smacznego!

Komentarze

  1. Ale fajny pomysł! Wypróbuję go jutro, dziękuje za super przepisik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie lekkie potrawy:) Ryż apetycznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis, wypróbowałam i jest pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze koniecznie wypróbować. Marzy mi się taka lekka kolacja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!