Przejdź do głównej zawartości

Koktajl na drugie śniadanie

Nowy tydzień rozpoczynam przepisem na drugie śniadanie. Zachęcam Was do wprowadzenia zdrowych nawyków do codziennego żywienia. Taki koktajl można zabrać ze sobą do pracy i wypić na drugie śniadanie. Jest sycący i oczywiście pyszny :) Jego przygotowanie zajmuje około 3 minuty. Zachęcam :)


Składniki (na jedną porcję):
  • 1 dojrzały banan,
  • sok wyciśnięty z 1 pomarańczy,
  • 2 garści borówek.
Wszystkie składniki umieszczamy w misie blendera i miksujemy na gładki koktajl. Pijemy od razu lub przechowujemy w lodówce do momentu spożycia. Smacznego!

Komentarze

  1. Niestety rzadko jem śniadania ale pora to zmienić. Od jutra zaczynam przygotowywać sobie takie koktajle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, miód na moje serce! Pozdrawiam i życzę powodzenia

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Zimowa sałatka z buraków i papryki + nowa metoda pasteryzacji