Przejdź do głównej zawartości

Sałatka z czerwoną fasolą i kukurydzą

Wybaczcie, Kochani za tak długie przerwy na blogu. Mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić :) Dzisiejszy przepis jest znakomitą propozycją na przyjęcia. Prosta sałatka o niesamowitym smaku. Czerwona fasola nadaje jej charakteru. Musicie spróbować! :) Źródło przepisu: Ugotuj to.

Składniki:
- 1 puszka czerwonej fasoli i kukurydzy w sosie pomidorowym,
- ok. 200 g szynki,
- ok. 200 g żółtego sera,
- ok. 200 g ogórków konserwowych,
- ok. 200 g papryki konserwowej,
- biała część pora,
- sól, pieprz, papryka słodka (przyprawa), 
- majonez.

Fasolę i kukurydzę odsączamy z sosu pomidorowego (na drobny sitku; sosu nie wyrzucamy, wykorzystujemy do innego dania! Dzięki niemu sałatka nabiera niepowtarzalnego aromatu.). Szynkę, ser, ogórki i paprykę kroimy w kostkę. Por siekamy jak najdrobniej. Wszystkie składniki łączymy, dodajemy majonez oraz przyprawiamy do smaku. Podajemy schłodzoną. Smacznego!

Komentarze

  1. Prawda, proste jak drut a smakuje nawet na odległość :-). Trza zapamiętać i zrobić. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. A u Ciebie kolejna pyszna sałatka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, bój się Boga, nareszcie jesteś:) A sałatka - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda , na pewno spróbuje ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem teraz na etapie robienia różnych sałatek. Twoją chętnie bym zjadła, bo ma moje ulubione składniki :) I jest taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wygląda ta sałatka, jaka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszna:) ja jestem na tak dla takich sałatek!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna nazwa bloga...bo Dzikowiec to nazwa góry w moim mieście- Boguszowie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jadłam podobną i mi smakowała:)wracaj szybciutko,bo smutno bez Ciebie,buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tradycyjnie, najczęściej decyduję się na taki lub podobny przepis w okolicy świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takiej sałatki chyba jeszcze nie robiłam, zapisuje do zrobienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Mariko, lubię odwiedzać Twój blog, a dziś postanowiłam nominować Cię w Pozytywnej Zabawie, zapraszam po szczegół akcji: http://www.apetytnawiecej.pl/2014/10/pozytywna-zabawa-dzien-siodmy-i.html

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Nalewka miętowa