Przejdź do głównej zawartości

Informacja

W związku z wiadomością o próbach posługiwania się adresem mojego bloga w celu nawiązania fałszywej współpracy z firmami informuję, że jedynym autorem i właścicielem bloga Dzikowiec od kuchni jestem ja - Marika Wojciechowska. W przypadku kontaktu z innego adresu mailowego niż mój własny (marikac1@wp.pl) bardzo proszę o zignorowanie wiadomości i niezwłoczny kontakt ze mną. Nie pozwolę na to, by moja pasja i ciężka praca włożona w ten blog były wykorzystywane w celu osiągania własnych korzyści, a tym samym narażania na utratę zaufania do mnie jako autorki bloga. 

Marika Wojciechowska

Komentarze

  1. to bardzo przykre i oburzające Mariko, że ludzie robią takie numery :((((

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świnie... Mariko nie martw się - poważne firmy bez weryfikacji raczej nie będą podejmowały współpracy z takimi oszustami

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że ostrzegasz przed oszustami. Mam nadzieję, że się wystraszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, serio? Ludzie to mają tupet.... aż brak mi słów, żeby podszywać się pod kogoś... ech, jak widzę takie rzeczy, to tracę wiarę w ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do głowy mi nie przyszło, że można w taki sposób próbować coś uzyskać. Wszędzie niestety można trafić, na delikatnie mówiąc, nieuczciwego człowieka. Myślałam że choć ta sfera jest od tego wolna :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokąd zmierza ten świat... Straszne, w głowie mi się nie mieści jak w ogóle można wpaść na pomysł takiego przywłaszczania cudzej pracy dla własnej korzyści.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszędzie nieuczciwość! Czego to ludzie nie wymyślą dla własnych korzyści! Jestem oburzona! Jak tak można?! Wiem jak to jest, gdy ktoś nieuczciwie wykorzysta naszą pracę dla własnych korzyści. Sama padłam ofiarą internetowej złodziejki.

    OdpowiedzUsuń
  8. No po prostu szkoda słów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani, dziękuję za słowa otuchy. Pomimo tego przykrego incydentu moja wiara w ludzi wciąż jest ogromna. Mam nadzieję, że podobne sytuacje nie będą miały miejsca - taki był cel tej notki. Pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!