Przejdź do głównej zawartości

Sałatka z selerem naciowym

Kolejna propozycja z dodatkiem selera naciowego. O jego cennych właściwościach możecie przeczytać w poniedziałkowym poście. Tym razem inspirowałam się sałatką, którą miałam okazję degustować podczas jednego z rodzinnych spotkań. Nie mam pojęcia, czy udało mi się odtworzyć listę składników w całości, ale dokładnie o taki smak mi chodziło. Na pewno nie było w niej koperku, który jest efektem mojej intuicji. Zdecydowanie tu pasuje. Zachęcam do spróbowania!

Składniki:
- 3 łodygi selera naciowego,
- 4 jajka ugotowane na twardo,
- 1 puszka kukurydzy,
- 100 g szynki konserwowej,
- posiekany koperek,
- majonez, musztarda,
- sól, pieprz - do smaku.

Seler naciowy dokładnie myjemy, kroimy na małe kawałki (kostkę lub cienkie plasterki - w zależności od grubości i wielkości łodygi). Jajka kroimy w większą kostkę, szynkę w mniejszą. Koperek siekamy. Wszystkie składniki umieszczamy w misce, dodajemy majonez, łyżkę musztardy, przyprawiamy do smaku. Podajemy schłodzoną. Smacznego!

Komentarze

  1. Świetna sałatka. Teraz kiedy już nareszcie zrobiło się ciepło chętniej jemy właśnie takie sałatki. Zapisuję ten przepis i... wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda:) ja zamiast szybki dodaję do tej sałatki paluszki krabowe:) też wychodzi pyszna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana widzę,że szalejesz z selerem:)sałatka zdecydowanie do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta sałatka z selerem, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ja uwielbiam takie sałatki, przepyszna Mariko ! :) pozdrawiam bardzo słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Nalewka miętowa