Przejdź do głównej zawartości

DETOX LAST MINUTE

Tematyka dbałości o zdrowie jest w naszym domu szczególnie ważna. Zwracamy uwagę na to, co jemy, staramy się włączać do codziennej diety wartościowe i różnorodne produkty. Właśnie z tego powodu inicjatywa "Detox last minute" szczególnie mnie zainteresowała. Postanowiłam dołączyć
i zaprosić Was do wspólnego udziału. Jeśli macie ochotę o siebie zadbać i oczyścić organizm na wakacje, serdecznie zapraszam. Poniżej przedstawiam listę produktów, o których powinniście pamiętać przez najbliższych 21 dni.

Obraz nie jest czytelny, ale tylko taki posiadam. Jeśli chcecie, można pobrać go w formacie pdf na facebook'owym profilu akcji - KLIK. Przy okazji zachęcam do dołączenia! Niebawem będą pojawiać się przepisy z zastosowaniem produktów "zaprzyjaźnionych". Każdy z nich będzie zawierał informację o przynależności do akcji. Kochani, zaczynamy!

Komentarze

  1. Chętnie bym dołączyła, bo lubię takie przedsięwzięcia, ale po przeczytaniu listy produktów zdałam sobie sprawę, że moje życie to chyba jeden wielki detox i nie miałabym z czego zrezygnować :)
    Tak, czy inaczej trzymam kciuki, bo akcja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł. Pochwalam. Stosowałam różne sposoby na oczyszczanie organizmu. Kiedyś byłam bardziej zmobilizowana. Trzymam kciuki Mariko za Ciebie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, ale mnie ostatnio brakuje motywacji i do kontrolowania diety i do ćwiczeń :( Trzymam kciuki za Was! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomnieć o czekoladzie? Nigdy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze ubolewam nad faktem ,że w szkole rzadko porusza się tematy diety..
    Diety, ale mam na myśli zdrowego tryby życia i racjonalnego odżywiania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!