wtorek, 29 kwietnia 2014

Ekspresowy obiad z Ajwarem

Dzisiejszy wpis jest kolejnym z serii ekspresowych. Ostatnio kiepsko u nas z czasem, a jeśli już jest, to wyłącznie na chorowanie. Z tego względu znalazłam danie, które oprócz szybkiego przygotowania jest jeszcze wyjątkowo smaczne. Jeśli podążyliście za moją radą odnośnie przygotowania domowego Ajwaru, dziś jest okazja na jego wykorzystanie na ciepło. Gwarantuję, że pokochacie to danie :)

Składniki:
- 1 torebka białego ryżu,
- sól,
- kilka łyżek Ajwaru,
- starty ser żółty.

Ryż przygotowujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu, jednak gotujemy go o 2 minuty krócej niż
w zaleceniach. Pod koniec gotowania ryżu, w małym garnuszku podgrzewamy Ajwar. Po chwili dodajemy gorący ryż (rozrywamy torebkę). Wszystko mieszamy, gotujemy ok. 2 minuty. Podajemy, posypujemy startym żółtym serem. Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Przepysznie to wygląda! Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekspresowy obiad domowy jest zawsze na wagę złota-wolę ekspresowe domowe niż wymyślne kupione:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, czyli coś dla mnie, u mnie z czasem jest wiecznie na bakier....chciałabym w końcu zrobić ten ajwar, spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariko, świetny pomysł na szybkie danie. Zdarza się że musimy szybko coś zrobić. Twoja propozycja z wykorzystaniem ajwaru bardzo mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj