środa, 19 lutego 2014

Jajka - serduszka

Myślicie, że trochę za późno mam dla Was instrukcję do jajek-serduszek? Nie zgodzę się! Fakt, Walentynki już minęły, ale kto powiedział, że serce na talerzu można podać tylko w tym dniu? Zachęcam Was do pielęgnowania uczuć i okazywania ich Ukochanej Osobie na co dzień :). Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam karmić Męża uczuciami! Pomysł na te urocze jajka podpatrzyłam na pewnym blogu.

Weźmy:
- jajko ugotowane na twardo,
- 1 sztywną kartkę/tekturkę formatu A6 (105x148 mm),
- 1 pałeczka/długi, sztywny patyk,
- 2 gumki recepturki/taśma klejąca.

Jajka gotujemy na twardo. W tym czasie przygotowujemy kartkę - składamy wzdłuż na pół. Gdy jajka będą gotowe, jeszcze gorące obieramy ze skorupek, opłukujemy - szybko, by nie ostygły. Umieszczamy poziomo w środku zgiętej kartki, a na wierzchu, centralnie przez środek jajka dociskamy pałeczkę. Następnie związujemy oba końce taśmą lub gumkami, by dobrze trzymały patyczek. Efekt widać na powyższym zdjęciu. Tak przygotowane jajko umieszczamy w lodówce na ok. 20-30 minut. Im dłużej, tym lepiej. Po tym czasie jajko wyjmujemy z tekturki i mamy gotowe serce. Smacznego :)

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie wiem kto wymyślił ten sposób, ale jest genialny :)

      Usuń
  2. świetnie nie wiedziałam, że można tak zrobić;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha,ale to jest super!!! Kochana jesteś encyklopedią pomysłów!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariko, fantastyczne jajka - serduszka. Tak się składa (myślę, że w większości rodzin), że śniadania razem jemy tylko w weekendy. Już mam pomysł jak "podać" na talerzu serce mojemu Mężowi w najbliższą sobotę :)) A tak w ogóle masz rację uczucia trzeba okazywać sobie przy każdej okazji bez okazji :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest stała zasada - śniadania zawsze jemy razem. Gorzej jest z obiadami, czasami i kolacjami. Trzymam kciuki za udane serduszka w weekend :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Chętnie bym otrzymała takie serduszko od męża bo to on robi weekendowe śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przedzielające pieczarkowe specjały, prawie mi umknęło to cudeńko. Pomysł genialny. Brawa wielkie za oryginalność. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki pomysł. Takie proste, a zwykłe jajko na twardo wygląda na talerzu zupełnie inaczej:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj