Przejdź do głównej zawartości

Deser piwny?

Nic bardziej mylnego! :) Deser jest jedynie imitacją piwa. Drogie Panie, spokojnie możecie podać takie piwo swoim Mężczyznom :) Może na Walentynki? ;). Na widok takiej szklaneczki z pewnością się ucieszą, ale tuż po jej przechyleniu będą mocno zaskoczeni. Zachęcam do psikusów :D Pomysł widziałam na wielu blogach, między innymi na Trochę Innej Cukierni.

 Składniki (na 2 szklanki):
- 1 galaretka brzoskwiniowa/pomarańczowa,
- 500 ml wrzątku.

Galaretkę rozpuszczamy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Rozlewamy do szklanek (do ok. 3/4 wysokości), zostawiając ok. 1/4 całości w garnku. Szklanki wstawiamy do lodówki lub zamrażarki. Gdy galaretki stężeją, pozostałą w garnku miksujemy na najwyższych obrotach do momentu utworzenia się piany. Rozlewamy do szklanek, na stężałe galaretki. Umieszczamy w lodówce do całkowitego stężenia deserów. Smacznego! :)


Komentarze

  1. Oboje z M. lubimy normalne piwo (najlepiej pszeniczne). Może by można było do piwa dodać żelatynę i cukier i zrobić prawdziwą piwną galaretkę? Tylko, że za galaretkami to już raczej nie przepadamy... Ale pomysł na psikus fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że można! Wyszłaby całkiem niezła, piwna galaretka :)
      Ale sęk w tym, by zrobić małego psikusa ;)

      Usuń
  2. Jest genialna ta galaretka! Widziałam na kilku blogach, chyba i ja się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Przepis banalny, a efekt piorunujący! :)

      Usuń
  3. W pierwszej chwili pomyślałam, że promujesz alkohol :) Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł:) bardzo zabawnie to wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że zabawnie, to jeszcze niezwykle realistycznie :D

      Usuń
  5. jadłam w niedzielę u teściowej;) dzieci były zachwycone, bo babcia to piwko podała w mini kufelkach;) ale była zabawa:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Chciałam zrobić w takich kufelkach, ale niestety miałam tylko szklanki. Byłby lepszy efekt!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo :D Dla podających "piwo" - owszem :D Gorzej z tymi, co się nastawili na inną zawartość ;)

      Usuń
  7. Pomysł bardzo mi się podoba. Szkoda (w tym wypadku), że mój M nie pije piwa, bo z pewnością zrobiłabym jemu takiego psikusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, w tym wypadku szkoda! Ale podobny psikus można zrobić w szampanówkach ;)

      Usuń
    2. No, fakt. Nie pomyślałam o tym. Skorzystam. Dzięki za podpowiedź :)

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie ;)

      Usuń
  8. No ja bym się dała nabrać, wyglada bardzo realistycznie. Chyba na prima aprylis zrobię mężowi (jest wielkim fanem piwa) będzie fajna zabawa. Dzięki za ten przepis jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, będzie wesoło! :) Ja nabrałam Męża wczoraj, ale bardziej zaskoczony był faktem, że w ogóle Mu piwo proponuję i podaję, niż tym, że zawartość okazała się galaretką :D

      Usuń
  9. Ale czad :D:D:D
    Jesteś genialna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Ale słowa uznania należą się Autorowi pomysłu :))

      Usuń
  10. No coś takiego:) Można się nabrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można! Aż ciężko się nie nabrać :)

      Usuń
  11. Haha,a to Ci dopiero deser:)))na 1go kwietnia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obłędne i jak można "nabrać" kogoś;) Super. Oj podam ja u siebie takie piwo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. haha zrobię to i jak następnym razem mój R. wróci z pracy i będzie chciał wypić sobie piwko to mu przyniosę taką niespodziankę :D ale będzie zaskoczony haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Chciałabym zobaczyć to zaskoczenie! :D

      Usuń
  14. u Ciebie wygląda najrealniej na świecie, idealnie jak piwko ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmieszny patent :) Mój M. nie byłby zachwycony, gdyby odkrył że to nie to co myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł i świetne wykonanie. Fajnie można by nabrać znajomych na imprezie domowej :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez już gdzieś ten deser widziałam, ale trzeba przyznać, że pomysł super, można na prawdę się pomylić :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny patent :) bardzo mi się podoba :) muszę kiedyś Mężowi zamiast piwa zaserwować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha! genialne... jak będę mojemu D. robiła jakis deser to podrzucę do tego takie piwko :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy dressing do sałaty

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!