Przejdź do głównej zawartości

...

Moi Drodzy, Święta minęły, spotykając na drodze ciszę - zarówno na blogu, jak i w sercu. Od wielu z Was otrzymałam świąteczne życzenia, za co bardzo dziękuję. Wybaczcie za ciszę z mojej strony, ale w obliczu rodzinnej tragedii nie było siły zarówno świętowanie, jak i odwzajemnianie życzeń. 
Życie jest tak kruche i nieprzewidywalne, jak nic innego na świecie. W związku z tym, w Nowym Roku 2014 życzę Wam szczerej, codziennej radości z życia, zdrowia, miłości i spełnienia najskrytszych marzeń. 


Niedługo wrócę do Was z nowymi przepisami, lecz potrzebuję jeszcze trochę czasu.

Marika

Komentarze

  1. Mariko, przykro mi że coś złego Ci się zdarzyło. Mam nadzieję, że czas uleczy rany. Na Nowy Rok życzę Ci spokoju i pogody ducha, Krys

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo mi przykro,że spotkało Was nieszczęście.Z całego serca życzę sił i spokoju w nadchodzącym Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymajcie się! Siły, zdrowia i szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rok i dla mnie był trudny z powodów myślę że podobnych do Twojego. Bardzo współczuję i rozumiem co czujesz. Mam nadzieję, że Nowy rok pozwoli uleczyć rany i mimo wszystko przyniesie choć odrobinę szczęścia i dużo siły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mariko współczuję i bardzo mi przykro. Trzymajcie się dzielnie. Życzę Wam siły, aby przetrwać najgorsze. Potem będzie lepiej, musi być. Czas leczy rany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mariko, tak mi przykro :( Trzymaj się, bądź dzielna. Oby w Nowym Roku spotkały Cię same wspaniałe chwile!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie smutno, przykro mi i mam nadzieję, że czas wyleczy rany. Oby Nowy Rok okazał się łaskawszy. Trzymaj się Mariko, dużo sił!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego - by Nowy Rok przyniósł same dobre dni!
    Życzę dużo siły by przetrwać te najgorsze!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy dressing do sałaty

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!