poniedziałek, 2 września 2013

Arbuzowy drink

Arbuzowy napój zarówno z alkoholem, jak i bez niego jest wyjątkowo orzeźwiający i zachęcający do kolejnego łyka. Szczególnie smakuje teraz, kiedy arbuzy wydają się zbytnio dojrzałe. Jeśli kupicie arbuza i okaże się, że nie jest już tak apetyczny, radzę pozbawić go pestek i zmiksować na napój. Z dodatkiem alkoholu będzie umilał przyjęcia :) Przepis widziałam na kilku blogach, zapisałam go z bloga Magda Kucharzy i oczywiście dodałam trochę od siebie :)
 
 Składniki:
- ok. 300-500 g miąższu z arbuza (bez pestek),
- 3 brzoskwinie bez skórki,
- sok z 1/2 cytryny,
- 2 szklanki wody,
- kilka kostek lodu,
- 1 łyżka cukru brązowego + do posypania tuż przed podaniem (do każdej szklanki),
- opcjonalnie: 2-3 kieliszki Limoncello do każdej szklanki.

W blenderze umieszczamy: arbuza bez skórki i pestek, brzoskwinie (bez pestek i skórki), sok z cytryny, wodę, kostki lodu, 1 łyżkę cukru. Miksujemy. Gotowy napój przelewamy do szklanek, ewentualnie dolewamy alkohol i posypujemy brązowym cukrem. Podajemy natychmiast. Można udekorować plasterkiem cytryny lub listkiem mięty. Smacznego! :)


19 komentarzy:

  1. Te kolory tak kuszą, jak i cały drink. No, kto wie, pewnie i mnie skuszą. Krys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie skusiły, i skuszą jeszcze nie raz! :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziś akurat przydałoby się mega ocieplenie, ale słyszałam, że jeszcze ma być ciepło, więc i drink się przyda ;)

      Usuń
  3. bardzo lubię arbuzowe napoje, szczególnie za kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor emanuje optymizmem, co jest szczególnie ważne jesienią :)

      Usuń
  4. Wspaniały!!!Chętnie bym wypiła teraz taki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arbuzy jeszcze są, może uda Ci się zrobić :) A jak nie, to zapraszam do mnie! :)

      Usuń
  5. A u mnie dziś tak zimno i jesiennie, że myślę tylko o napojach gorących. Ale drink smakowicie wygląda i zapewne taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tego względu postawiłam dziś na jesienne naleśniki ;)

      Usuń
  6. Musi być dobre, do sprawdzenia,

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasuje do niego wodka?

    Chce siotrze na 18 urodziny,. uciac leb arbuzowie wydlubac miasz, wycisnac z niego sok, a potem wraz z wszystkimi skladnikami + wódką wlać do środka łupiny. Ew moze polecicie innego drinka ktory sie sprawi w tej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.wielkiezarcie.com/zdjecie.php?id=142538

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj