Przejdź do głównej zawartości

Ankieta

Kilka dni temu na blogu pojawiła się krótka ankieta. Zależało mi na Waszych odpowiedziach, by zdecydować, czy informacje, które czasami pojawiają się w kontekście przepisów są dla Was przydatne, i czy jest sens kontynuować ich zamieszczanie. Przyznam, że tematyka zdrowia jest mi szczególnie bliska, dlatego w naszym codziennym żywieniu zwracam uwagę na wartości odżywcze. Wszystkie informacje testuję na sobie, gdyż aktualne potrzeby mojego organizmu wymagają ode mnie bacznej uwagi. Z tego względu postanowiłam sprawdzić, czy i Was to interesuje na tyle, by mieć potrzebę znajdowania takich informacji na blogu. Bardzo się cieszę, że wzięliście udział w ankiecie i tym samym odpowiedzieliście na moje wahanie - pisać, czy nie pisać. Zdecydowana większość z Was podziela moje zainteresowanie tą tematyką (70%), niektórzy chcą nawet dowiedzieć się więcej (22%). Nie było głosów na "nie", co bardzo mnie cieszy. Jedynie 2 osoby uznały, że nie zwracają na nie uwagi, co również jest dla mnie cenną odpowiedzią. W związku z tym postaram się wzbogacać wpisy o sprawdzone informacje na temat wartości odżywczych, witamin, itp. Jeżeli macie jakieś sugestie, bądź chcielibyście coś jeszcze/coś innego, jestem otwarta na propozycje. Tą krótką notką, dziękuję Wam za udział w ankiecie i zapraszam do zaglądania. Poniżej przedstawiam wyniki ankiety.


Komentarze

  1. Uważam, że to dobra sprawa. Coraz częściej zwracamy uwagę na zdrowe jedzenie i na dobór składników w produktach. Jeśli widzę taką informację to oczywiście czytam. Pozdrawiam, Krys

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz ile wlezie.Zdrowie jest najważniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz ile wlezie.Zdrowie jest najważniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich informacji nigdy dość.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Nalewka miętowa