piątek, 5 lipca 2013

Szybki deser bez pieczenia... zapuszkowany ananas!

Dziś kolejny deser z serii szybkich, pomysłowych i wybornych. Jakiś czas temu zobaczyłam go na blogu Cake Time i od razu wiedziałam, że nie pozwoli mi długo na siebie czekać. Ananas jest pyszny sam w sobie, galaretka podobnie. Czy może być coś prostszego niż połączenie ich w jednym? Polecam na słodkie zachciewajki latem ;)

 Składniki:
- 1 puszka ananasów,
- galaretka malinowa,
- suszona żurawina.

Puszkę otwieramy bardzo ostrożnie, by uniknąć powstania ostrych brzegów. Sok wylewamy do szklanki (można użyć np. do muffinków). Galaretkę rozpuszczamy w ok. 1,5 szklanki wrzącej wody. Ananasy w puszce układamy równo, w środek wrzucamy suszoną żurawinę. Wlewamy rozpuszczoną galaretkę. Puszkę wstawiamy do lodówki na kilka godzin.
Po kilku godzinach, gdy galaretka będzie gotowa, na chwilę wstawiamy całą puszkę (ostrożnie, by do środka nie dostała się woda) do garnka z gorącą wodą. W ten sposób deser powinen z łatwością wyjść z puszki. Jeśli będzie z tym problem, puszkę otwieramy za pomocą otwieracza z drugiej strony - wówczas będzie łatwiej.
Gotową galaretkę kroimy w miejscach przerw między plastrami ananasów i podajemy. Smacznego :)


26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pomysł nie mój, ale zdecydowanie genialny!

      Usuń
  2. Bardzo oryginalna zachciewajka:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. extra pomysł na deser prawie bez wysiłku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największą pracę wykonuje lodówka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Racja - Autorka jest niesamowita :)

      Usuń
  5. Pięknie zapuszkowałaś tego biednego ananaska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszkowałam, a potem uwolniłam ;)

      Usuń
  6. Taki zimny - zjadłabym!...ślinka mi cieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na pinterest też mam w planach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo proste, szybkie a efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam i podziwiałam .Świetne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam, musiałam zrobić ;)

      Usuń
  10. fajny ten zapuszkowany ananas:) ja ostatnio ananasa jadam namiętnie, wiec super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj