czwartek, 25 lipca 2013

Fasolka szparagowa w sosie pomidorowym

Pomysł kilka razy widziałam na blogach i miałam wielką ochotę go przetestować. Zwykle jedliśmy fasolkę zwyczajnie - z dodatkiem bułki tartej. Inspirując się przepisem z bloga Przy stole w ogrodzie, wykonałam danie po swojemu - korzystając z ulubionej receptury na sos pomidorowy. Danie służyło nam za obiadowe, a z dodatkiem sera żółtego było zdecydowanie sycące. Polecam na letnie obiady na tarasie!

Składniki:
- fasolka szparagowa (zielona lub żółta; ilość dowolna) - ugotowana al dente w wodzie z dodatkiem 1/2 łyżeczki soli i 1/2 łyżeczki cukru,
- sos pomidorowy przygotowany wg przepisu,
- ser żółty - opcjonalnie.

Fasolkę gotujemy al dente (ok. 3-4 min. od zagotowania). Odcedzamy i dodajemy do gotującego się sosu (już zmiksowanego). Gotujemy 3-5 minut do połączenia smaków. Podajemy z żółtym serem. Smacznego!


17 komentarzy:

  1. ooooo tak to ja jeszcze nie próbowałam:) extra pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie - dobrze znana fasolka smakuje wówczas zupełnie inaczej :)

      Usuń
  2. chyba wjadę do Ciebie na obiadek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obiedzie, i po fasolce ani śladu... ale zapraszam na kolację! Zostało jeszcze trochę pizzy :) Daleko nie masz! :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł. Nie wpadłabym na to, by fasolkę zaserwować w pomidorowym sosie.....:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pewnością też nie! Ale zapewniam, że to zgrany duet! :)

      Usuń
  4. Nie jadłam jeszcze takiej:)Na letni obiad w sam raz,nie za ciężkie,ale sycące:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię fasolkę:) mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. przywiodło mnie tu zdjęcie, ale kolory!!! ;D ...i ciekawy pomysł, naprawdę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaale się cieszę, że moje zdjęcie Ci się podoba! :)

      Usuń
  7. Kiedyś robiłam, bardzo smaczna, muszę zrobić znowu :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. nono, powiem szczerze pierwszy raz widzę na oczy :D i jestem zaintrygowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainspirowałam się Twoim daniem, dorzuciłam od siebie marchwkę, cebulę i kiełbasę - wyszło naprawdę super danie - http://smakiempisany.blogspot.com/2014/07/fasolka-szparagowa-w-sosie-pomidorowym.html

    Kolejnym razem spróbowałabym z cukinią, pieczarkami i polecanym przez Ciebie serem żółtym. )

    Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj