wtorek, 18 czerwca 2013

Pijana truskawka

Ok, wiem - jest środek tygodnia, ale wybaczcie mi Drodzy, musiałam. Truskaweczka jest tak doskonała, że... warto w pełni wykorzystać sezon truskawkowy ;)  Przepis dostałam od Szwagierki - pochodzi z książki kucharskiej na Thermomix, ale z powodzeniem można posłużyć się blenderem. Chyba nie muszę Was zbytnio przekonywać ? :)

Składniki (na ok. 1400 ml):
- 600 g truskawek,
- 100 g cukru pudru,
- 100 ml soku z cytryny,
- 100 ml wody,
- 330 ml wódki.

Truskawki miksujemy z cukrem pudrem na gładki mus. Dodajemy sok z cytryny, wodę i wódkę. Miksujemy do połączenia. Podajemy schłodzony. Smacznego! ;)

21 komentarzy:

  1. oj wzięłabym się upiła ta truskawką:0 co tam, że środek tygodnia mniaaaaammm:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Nie wiem, czy da się nią upić, bo jest dość delikatna, ale zawsze warto spróbować ;)

      Usuń
  2. Jadę do Ciebie kupić się na słodko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upić !
      W zasadzie mogłabym sama sobie zrobić, ale milej się pije w żadnym towarzystwie :-)

      Usuń
    2. Zapraszam! :) Bardzo chętnie się z Tobą upiję :)

      Usuń
    3. W zacnym miało być, słownik mi głupoty podpowiada!
      No to przyjeżdżaj, składniki na miejscu. I rybę w zalewie zrobię :-)

      Usuń
    4. U mnie dziś kiepsko z ciśnieniem, zatem libacja wskazana ;) Ale zaraz zaraz, to Ty miałaś przyjechać :)
      Na Twoją rybkę poproszę przepis - jest znakomita!

      Usuń
    5. Póki młody chory, nie bywamy nigdzie, a szczególnie przed blokami, przed którymi wieje, a sezon na truskawki nie trwa wiecznie ;)
      Rybka niedługo na blogu, bo mam jeszcze jedną chętną :)

      Usuń
    6. Uuu to chyba daleko w Wawie wieje, bo u nas to nic a nic! ;) Serio serio!
      Z niecierpliwością czekam na rybkę :)

      Usuń
  3. Do dna:))) Oj,to dopiero musi być dobre:))) ja miłośniczka domowych nalewek upijam się nią narazie tylko wirtualnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm, ja uwielbiam słodycze z alkoholem :D Znam coś podobnego, tylko, że nie z wódką a z szampanem :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z szampanem znam, ale z dodatkiem cytryny. Też pycha! :)

      Usuń
  5. Mniam, bardzo lubię wszelkie alkoholowe koktajle i drinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia, że ja też ;)

      Usuń
  6. Wódeczka z truskawkami - świetne !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj