Przejdź do głównej zawartości

Surówka z czerwonej i białej kapusty

Jeśli lubicie surówkę coleslaw, ta z pewnością posmakuje Wam równie bardzo. Obie na bazie kapusty, obie delikatne i zachęcające już samym zapachem, ale mimo wszystko różniące się smakiem. Dodatek białej kapusty jest minimalny, więc jeśli wolicie samą czerwoną - można pominąć. Zachęcam do urozmaicenia obiadu tą fantastyczną surówką. Inspiracją był przepis znaleziony na blogu Jusi.

Składniki:
- mała główka czerwonej kapusty,
- garść drobno pokrojonej białej kapusty,
- 1 niewielka cebula,
- 1 płaska łyżka musztardy,
- majonez,
- sól, pieprz, cukier,
- sok z cytryny - 1-2 łyżki.

Kapustę białą i czerwoną kroimy drobno, albo ścieramy na tarce z małymi oczkami. Podobnie cebulę (wcześniej obraną). W kubku przygotowujemy sos: 2-3 łyżki majonezu, sok z cytryny (1-2 łyżki), łyżka musztardy, przyprawy do smaku. Sos mieszamy z warzywami. Przed podaniem należy schłodzić w lodówce. Smacznego!

Komentarze

  1. Bardzo lubię surówkę z czerwonej kapuchy, tylko robię ją trochę inaczej. Muszę wypróbować Twój sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory ja też robiłam ją inaczej - z oliwą, jabłkiem, cebulką. Ten przepis bardzo mnie zachwycił :) Musztarda dodaje niesamowitego aromatu całej surówce!

      Usuń
  2. uwielbiam surówkę podaną w ten sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię surówkę z czerwonej kapusty :) Robiłam ją bez dodatku białej - muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłam na obiad, pycha :D Jak tylko zobaczyłam przepis poleciałam do sklepu po czerwoną kapustę. Niestety bez białej, bo okazało się, że resztka po gołąbkach się zepsuła, bo źle ją zapakowałam. Mimo to bardzo, bardzo smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo się cieszę, że przetestowałaś przepis! A jeszcze bardziej, że Ci smakował :) Buziaki!

      Usuń
  5. A czerwonej i bialej jeszcze nie mieszalam. Nastepny przepis do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!