czwartek, 11 kwietnia 2013

Caprese z dodatkiem kremu balsamicznego

Do tej pory przyrządzałam caprese wyłącznie z przyprawami, bazylią i oliwą z oliwek. Zaintrygowana dodatkiem kremu balsamicznego na blogu Sandra bakes a party, postanowiłam od razu przetestować. Muszę przyznać, że caprese bardzo zyskuje na smaku i wyglądzie. Zachęcam do przygotowania!

Składniki:
- 1 pomidor,
- 1 kulka mozzarelli,
- krem balsamiczny Ponti,
- oliwa z oliwek Olitalia,
- sól, pieprz,
- dodatkowo: świeża bazylia (ja nie miałam).

Pomidora myjemy, kroimy na równej grubości plasterki. Tak samo kroimy ser. Układamy na talerzu na przemian plasterki mozzarelli i pomidora. Pomiędzy nimi można włożyć listki bazylii. Całość lekko skrapiamy oliwą z oliwek, posypujemy solą i pieprzem oraz polewamy kremem balsamicznym. Smacznego!

14 komentarzy:

  1. Ta przystawka zawsze kojarzy mi się z wakacjami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. do caprese lubię dodawać zielone pesto i dużo bazylii, bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zielonym pesto jeszcze nie próbowałam, dzięki za pomysł :)

      Usuń
  3. Klasyk najlepsze z dużą ilością bazylii :) A pomidora zawsze dodatkowo lekko cukrzę - wydobywa jego smak w caprese :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cukier uszlachetnia smak :) Następnym razem dodam :)

      Usuń
  4. Jeszcze nie próbowałam takiego kremu, ale caprese zawsze skrapiam balsamico, uwielbiam tę sałatkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spróbuj koniecznie, ponoć doskonale smakuje z lodami ;)

      Usuń
  5. Bardzo lubię caprese, ale teraz są tak paskudne pomidory, ze ta przystawka mi nie smakuje :( Twój pomidorek wygląda porządnie....ja ostatnio kupiłam takie paskudztwa twarde, że cud iż nikomu nie stanęły na żołądku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio unikałam pomidorów, ale udało mi się upolować wyjątkowo ładne i smaczne :)

      Usuń
  6. Uwielbiam krem balsamiczny, ocet również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię caprese, ale tak podanego jeszcze nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj