Przejdź do głównej zawartości

Baaardzo czekoladowo :)

Kochani, w związku z Dniem Czekolady przygotowałam dla Was małą ściągę z najbardziej czekoladowych propozycji :)

1) Pozycja numer jeden: rolada z nutellą - najlepsza propozycja na czekoladowe święto!

2) Ciasto, które nie zawiera nutelli, a smakuje zupełnie jak ona;
3) Gruszkowa piramida - zachwyca wyglądem, rozpływa się w ustach;
4) Popękane ciasteczka czekoladowe - baaaardzo czekoladowe, najlepsze jakie jadłam;
5) Ciasteczka czekoladowe z chili - doskonałe!
6) Ciasto bananowe z białą czekoladą - dla odmiany;
7) Muffinki czekoladowe z dodatkami:
- kakaowo-pomarańczowe;
- pijane - z rumem i śliwką;
- z dodatkiem orzechów;
- z białą czekoladą;
- kawowe;

Komentarze

  1. Ja bym miała ochotę na ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę po kawałeczku od numeru 1 do nr 7 :)))Może być malusi kawałeczek,na spróbowanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. o taki spis treści jest doskonały na taki dzień jak dziś:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladowo i smakowicie, jak zawsze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglada na prawde apetycznie! Az zglodnialem... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw samych czekoladowych pyszności !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie czekoladowe święto mogłoby być codziennie :)

      Usuń
  7. U mnie czekoladowo bylo wczoraj! Same pysznosci!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!