Przejdź do głównej zawartości

A już wkrótce...

... mnóstwo nowych przepisów z udziałem następujących produktów firmy Lestello:

Wśród nich:
- ciecierzyca,
- groch łuskany,
- soczewica czerwona,
- kasza jęczmienna,
- fasola czerwona,
- ryż biały długi,
- ryż brązowy,
- kasza gryczana.


Z uwagi na nową współpracę z firmą Lestello, mam okazję przetestować w/w produkty. Miałam nadzieję, że od początku tygodnia pojawią się nowe wpisy z ich zastosowaniem, ale póki co przeziębienie nie chce odpuścić. Jak tylko rozprawię się z nim na dobre, będę gotować. 
Kochani, a może macie jakieś specjalne życzenia co do wykorzystania wyżej wymienionych produktów (np. który z nich pierwszy lub propozycja dania)? Zachęcam do zostawiania sugestii w komentarzach. Mam kilka pomysłów na wykorzystanie produktów, ciekawa jestem, czy macie jakieś specjalne życzenia :)

Pozdrawiam Was ciepło!

Komentarze

  1. też rozpoczęłam współpracę z firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja unikam takich "współpracy"

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia przede wszystkim życzę, nie daj się bakcylom! Ja chętnie poczytam o Twoich pomysłach na ciecierzyce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie daję się, walczę dzielnie! :)
      Będzie ciecierzyca, będzie! :)

      Usuń
  4. Super! :) Ja poproszę wegański pasztet z ciecierzycy i warzyw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, będzie! :)
      Dzięki za pomysł :*

      Usuń
  5. Nie zdazylam przeczytac posta,a od razu pomyslalam,co ciekawego zrobisz z ciecierzycy:) A tu prosze,widze,ze nie jestem sama:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Zimowa sałatka z buraków i papryki + nowa metoda pasteryzacji