poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wspaniały rok za mną...

Kochani! 
Dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Nie mam pojęcia, kiedy zleciał już rok... Z ogromną radością go zakładałam, z jeszcze większym zaskoczeniem świętuję dziś jego urodziny. Blog powstał z ogromnej pasji do gotowania, marzeń o wymianie doświadczeń z Czytelnikami oraz nadziei na systematyczny, wirtualny zapis codzienności. Do jego założenia zainspirowała mnie Elexis i pewnie gdyby nie Ona moje marzenie nie zostałoby zrealizowane. Kiedy myślałam nad nazwą, szablonem i pierwszym postem, z tyłu głowy przewijała się myśl o ewentualnej rezygnacji, albo późniejszym usunięciu. Dziś nie wyobrażam sobie dnia bez nowych pomysłów, gotowania, obmyślania treści kolejnego wpisu, BEZ WAS. Rok blogowania przyniósł mi mnóstwo satysfakcji z tego, że to co robię podoba się i smakuje moim Czytelnikom i Gościom. Dzięki Waszym komentarzom każdego dnia pragnę rozwijać się jeszcze bardziej. Jestem dumna z tego, że chcecie do mnie wracać, czytać i gotować razem ze mną. Tak wiele radości sprawia mi fakt, że jesteście!
W ciągu tego roku w moim życiu zmieniło się bardzo wiele. Od rzeczy zupełnie błahych, do tych naprawdę poważnych. Najważniejszą z nich był mój powrót do zdrowia, do którego z pewnością przyczyniła się pasja dodająca skrzydeł nawet w najtrudniejszych chwilach. 
Blogowanie ciągle przekonuje mnie do nowych smaków, kierunków poszukiwań, doskonalenia metod. Kiedyś nie wyobrażałam sobie zjedzenia tych potraw, które dziś są dla mnie najsmaczniejsze. Ciągle doskonalę swoją pasję, uczę się bez przerwy. I nawet na chwilę nie mam dość! Jestem dumna, że nauczyłam się przyrządzać tak wiele potraw, których przygotowanie wcześniej sprawiało mi trudności. Uwielbiam moment, kiedy w myślach tworzy mi się zarys nowej potrawy... biegnę do kuchni, gotuję i czuję, że to jest to! Pochwały Najbliższych sprawiają mi radość nie do opisania! Kochani, pragnę stale się rozwijać, byście z jeszcze większą przyjemnością zasiadali do mojego blogowego stołu! Właśnie z tego powodu mam w planach uczestnictwo w warsztatach, dzięki którym jeszcze bardziej będę mogła otworzyć się na nowe smaki. 


A teraz krótkie podsumowanie pierwszego roku blogowania:
- do tej pory ukazało się  271 postów,
- 4708 komentarzy,
- dołączyło 97 Obserwatorów,
- 121 Fanów na facebooku.

W ciągu minionego roku:
- poznałam mnóstwo fantastycznych Osób, z którymi utrzymuję blogowe kontakty na co dzień (i naprawdę, chciałabym Was kiedyś poznać na żywo!),
- nauczyłam się piec pieczywo,
- upiekłam pierwszą w życiu bezę, która pozostaje absolutnym numerem 1 w moim rankingu najlepszych deserów,
- poznałam mnóstwo nowych smaków, które do niedawna omijałam szerokim łukiem,
- zakochałam się w zupach-kremach,
- pokochałam pieczenie tortów,
odkryłam, że w mojej głowie kryją się nieskończone pokłady pomysłów kulinarnych,
- i wiele, wiele innych...

Na kolejne lata blogowania planuję:
- brać udział w warsztatach, dzięki którym będę mogła doskonalić swoją pasję i stale poprawiać jakość bloga,
- przyrządzać coraz więcej dań z udziałem ryb,
- doskonalić jakość zdjęć na blogu,
- nauczyć się dekorowania wypieków za pomocą masy marcepanowej/cukrowej,
- bezustannie pielęgnować relacje z Wami,
- i wiele, wiele innych pomysłów, które z pewnością jeszcze przyjdą mi na myśl ;)

Dziękuję Wam serdecznie, że pomagacie mi tworzyć ten blog swoimi pomysłami, komentarzami i obecnością!


34 komentarze:

  1. Najlepszego i zrealizowania wszystkich planów i marzeń!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego Dzikusku w dalszej, kulinarnej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję! Pierwsza rocznica jest bardzo ważna, wiem coś o tym, bo moja będzie za 2 tygodnie :) Życzę dalszych sukcesów w doskonaleniu pasji i zdobywaniu coraz to nowych czytelników :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Za 2 tygodnie wpadam z urodzinowymi życzeniami :)

      Usuń
  4. Kochany Dzikowcu:)
    życzę Ci samych radości i spełnienia marzeń oraz tego, aby każdy dzień przynosił nowe inspiracje:*
    Dziękuję za masę wspaniałych przepisów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana! Nawet nie wiesz jak się cieszę, że moje przepisy cieszą się takim uznaniem w Twoich oczach (i kubkach smakowych, rzecz jasna ;)).
      :**

      Usuń
  5. Niech rok będzie dopiero początkiem! Gotowanie to bardzo przyjemne hobby :) Mam nadzieję że nie stracisz zapału i pasji. Ja bardzo się cieszę, że jesteś w blogosferze i dziękuję za wspaniałe inspiracje i pyszne przepisy! Będę korzystać :)

    Na rok taka anegdota związana z Tobą ;): dodałam przepis rozmawiając przy okazji z teściową przez telefon. Po dodaniu zaczęłakrzyczeć: zobacz kto napisał już komentarz! DZIAŁKOWIEC od kuchni! Od razu domyśliłam się kto to ten "działkowiec" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Ale się uśmiałam! Dziękuję, mogę być i DZIAŁKOWCEM :D
      Dziękuję Ci serdecznie za te wszystkie miłe słowa!
      :****

      Usuń
  6. :) Aż rok i dopiero rok! Biorąc pod uwagę ile chciałabym żeby ten blog istniał w przyszłości - to ten rok jest tylko chwilą, początkiem:) I to jakim! Z każdym wpisem widać jak się rozwijasz i rok temu, gdy próbowałam Twoich potraw - były pyszne, więc ja się zastanawiam jak genialne muszą być teraz! Gotowanie i blogowanie zdecydowanie dodaje Ci skrzydeł, cieszę się, że wpłynęłam na decyzję o uruchomieniu bloga i publikowaniu tych wszystkich pyszności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*** Mój blog powstał z zachwytu nad Twoim, bardzo Ci za to dziękuję! Bardzo miło czytać te wszystkie wspaniałe słowa!
      :***

      Usuń
  7. Gratulacje, blog uroczy, przepisy i fotki bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) i niech dalsze blogowe plany się realizują :) Podziwiam zapał do prowadzenia bloga, u mnie jest go znacznie mniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :**
      Szczerze mówiąc, sama jestem zdziwiona, że mój zapał nie gaśnie. Blog rozbudził we mnie pasję, o której wcześniej nie miałam pojęcia!

      Usuń
  9. Gratulacje :) Spełnienia wszystkich postanowień i wielu kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę blogowa jubilatka..co prawda pierwszy roczek..ale jak to mówią ..NAJWAŻNIEJSZY..a jeżeli o mnie chodzi to zawsze będę zasiadać przy twym blogowym stole..postaw aby wódkę i śledzia..i mnie nie wygonisz :D Pozdrawiam i sukcesów życzę..aby kolejne lata były równie płodne w kulinarne pomysły..a twoja wiedza i umiejętności rosły w siłę..bo wiesz że ja tu inspirację czerpię więc daj i mi się jakoś rozwijać :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwione! Będzie wódka, będą śledzie ;). I mnóstwo inspiracji dla Ciebie :)
      Dziękuję :***

      Usuń
  11. Mnie również stuknął rok kulinarnego blogowania i rozumiem ile radości daje takie niby nic :)
    Wszystkiego najlepszego z tejże okazji.
    Spełnienia kulinarnych marzeń i planów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! I również gratuluję :))

      Usuń
  12. Kochana gratuluje!!! Zycze kolejnych fantastycznych lat blogowania.Inspiruj i zaskakuj pomyslami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Posłusznie melduję, że inspiracje i zaskoczenia będą! :)

      Usuń
  13. Mariko, wielkie gratki! Chcemy więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, życzę Ci jeszcze wielu takich rocznic, wspaniałych pomysłów i niegasnącej pasji do tego co kochasz robić. Moje najserdeczniejsze gratulacje i ani mi waż się skasować bloga! :)
    Piękny wpis.
    Gorące uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :** Nawet nie wiesz jak miło czytać takie słowa. Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Gratuluję! Mam nadzieję, że ja też zachowam tyle entuzjazmu po roku prowadzenia i jeszcze dłużej! Twój blog jest super, więc pisz go koniecznie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :**
      A ja w takim razie życzę Ci jak najwięcej entuzjazmu (ale z tego, co widzę, to Ci go nie brakuje :))!

      Usuń
  16. Gratuluję Kochana:) Oby tak dalej:) Życzę spełnienia marzeń i realizacji planów:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj