Przejdź do głównej zawartości

Smaczne propozycje na sylwestrową noc

Sylwester już jutro, więc pewnie głowicie się nad menu (albo to już za Wami). Chciałabym Wam w tym trochę pomóc, zatem przybywam z naprawdę smacznymi propozycjami. Poniżej przedstawię całą listę, uwzględniając podział na przekąski, dania ciepłe i słodkości.  


Przekąski


Dania gorące
Słodkości

...i wiele, wiele innych... wszystkie pozostałe przepisy znajdziecie w zakładkach na stronie głównej. Wybrałam te, które moim zdaniem będą najbardziej pasowały do sylwestrowego menu, ale z pewnością o połowie jeszcze zapomniałam ;). Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam pomogłam :). Kochani, życzę Wam udanej zabawy sylwestrowej, a przede wszystkim smacznej! :)

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Mam nadzieję, że się przydadzą!

      Usuń
  2. Jestes niezastapiona!!!Propozycje swietne i ulatwiajace przygotowanie przekasek na ta wyjatkowa okazje.
    Zycze Ci wspanialego Sylwestra oraz wiele pomyslnosci i szczescia w Nowym Roku!!! Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :***
      Kochana, ja również życzę Tobie i Twojej Rodzinie - szczęśliwego Nowego Roku!!!

      Usuń
  3. Wspaniałe smakołyki ;)
    nic tylko gotować, a potem usiąść ze znajomymi i wcinać ;)

    Szampańskiej Zabawy Kochana!;**

    OdpowiedzUsuń
  4. kapitalna, długaaa ściąga;) jest w czym wybierać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, dzięki ! na pewno wykorzystam przynajmniej 3 przepisy, dam znac, jak wyszly ;) Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!