Przejdź do głównej zawartości

Meksykański Król Imprezy

Kiedy zobaczyłam ją na blogu Nikol od kuchni, wiedziałam, że będzie kolejnym imprezowym hitem na naszym stole. Nie dość, że wygląda naprawdę ciekawie, to jeszcze smakuje doskonale. Niech nie przeraża Was ilość i rodzaj składników - wbrew pozorom, sałatkę robi się szybko. Zdecydowanie polecam ją na Sylwestra - na stole będzie prezentowała się doskonale! Przepis lekko zmodyfikowałam :)



















Sałatkę układamy kolejno warstwami, rozpoczynając od dna salaterki: sałata lodowa, porwana na kawałki, pomidory pokrojone w kostkę (mogą być obrane ze skórki), mięso mielone (podsmażone na łyżce oleju, przyprawione solą i pieprzem, z dodatkiem cebuli pokrojonej w kosteczkę, na koniec dodajemy koncentrat), pieczarki (podsmażone na łyżce oleju w plasterkach, przyprawione solą i pieprzem), kukurydza z puszki, fasola z puszki, sos (wymieszane: majonez, ketchup i musztarda)ser żółty starty na tarce o dużych oczkach, pokruszone chipsy nachos (u mnie mieszanka smaku serowego i chili). Dookoła układamy nachosy w całości, by utworzyły koronę. Sałatka najlepiej smakuje po "przegryzieniu" w lodówce. Smacznego!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia, naprawdę warto! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! :) I wszystko razem doskonale się komponuje. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. takie sałatki są idealne na imprezy. Mój smak..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo imprezowo :) Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie - szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  5. Ależ zrobiłaś króla! Świetny po prostu. Może też zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę też coś podobnego na jutro wyczarować. Spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I wzajemnie - wszystkiego, co najpiękniejsze w Nowym Roku!

      Usuń
  7. Wlasnie obmyslalam menu na jutrzejszy wieczor i juz mam-bede robic ta salatke,bo podoba mi sie pomysl na nia:) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Buziaki!

      Usuń
    2. Zrobiłam lekko ją modyfikując-wyszła pyszna! Aga

      Usuń
  8. Nooo król imprezy, zdecydowanie ;)
    chipsy w sałatce musza smakować ciekawie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przerażało mnie to połączenie, ale zupełnie niepotrzebnie. Składniki doskonale się komponują razem!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!