niedziela, 11 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog

Kochani!!! Mój blog otrzymał jedenaście wyróżnień, co sprawiło mi ogromą radość! Patysko, Elexis, Marcelino, ChochElko, Pastelle, Jedynko, Katarzyno, Kasiu, Anetko, Gosiu, Adams - dziękuję Wam bardzo serdecznie!!!! :** A oto zasady zabawy:
"Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie."

 Przechodzę zatem do udzielenia odpowiedzi na zadane pytania... Pierwsze wyróżnienie otrzymałam od Patyski. Odpowiadam na pytania:

1. Białe rękawiczki czy czarna magia? Zdecydowanie czarna magia ;)
2. Kawa w kubku, a herbata filiżance? Kawa w kubku!
3. Ulubiony kolor? Fioletowy :)
4. Znienawidzony zapach? Śmietany...
5. Chłopiec czy dziewczynka? Dziewczynka :)
 6. Co byś zrobiła za milion dolarów? Otworzyłabym własną pracownię.
7. Robert Redford czy Wesley Snipes? Wesley Snipes.
8. Oko za oko, ząb za ząb? Zdecydowanie unikam, z natury nie jestem mściwa.
9. Wielkanoc czy Boże Narodzenie? Boże Narodzenie!
10. Twój idealny duet smakowy? Makaron + sos (obojętnie jaki)
11. Jaki jest Twój lubiony smakołyk alergika? Ciężko wybrać, bo wielbię wszystkie przepisy Patyski, ale skoro mam wybrać jeden... To stawiam na tartę z kremem i owocami.

Następnie od Elexis...

1. Wczesne wstawanie czy spanie do południa? Zdecydowanie wczesne wstawanie.
2. Gotowanie czy konsumowanie? Najpierw gotowanie, a w trakcie i potem konsumowanie ;)
3. Kolacja przy świecach w domu czy w restauracji? Kolacja przy świecach w domu.
4. Książka czy film? Książka!
5. Truskawki czy maliny? Truskawki :)
6. Znajomi czy rodzina? Rodzina nie wyklucza znajomych, i odwrotnie.
7. Praca czy leniuchowanie? Praca, zdecydowanie!
8. Słodycze czy owoce? Ostatnio częściej owoce.
9. Sport czy opalanie? Opalanie :) Ze sportów jedynie sprzątanie ;)
10. Dzieci czy podróże? Z całą pewnością dzieci.
11. Na pieszo czy samochodem? Niestety częściej samochodem, ale wolę pieszo :)

Trzecie wyróżnienie otrzymałam od Marceliny Sunnyday...

1. Masz jakieś tatuaże? Jeśli nie, to chciałaby/chciałbyś mieć? Nie mam i nie planuję mieć. Mam inne znaki szczególne w postaci blizn po szwach i to mi wystarcza ;) Właśnie przez to nie zdecydowałabym się na świadome tatuowanie swojego ciała.
2. Ulubiona książka? Jest ich wiele... Nie mam szczególnie ulubionej, bo to zmienia się za każdym razem, gdy zachwyci mnie kolejna. 
3. Czemu zaczęłaś/zacząłeś pisać bloga? Powodem była wielka pasja przy sprzyjających okolicznościach w postaci nadmiaru wolnego czasu.
4. Twój ulubiony blog? Cała lista jest po lewej stronie na dole (plus jeszcze inne, spoza niej). Nie potrafię wybrać jednego :)
5. Co masz teraz ochotę zjeść? Od kilku dni nie daje mi spokoju pomarańczowa panna cotta...
6. Jaką książkę kulinarną chciałabyś/chciałbyś polecić? Rzadko z nich korzystam, więc nie polecę... 
7. Czy moda jest dla Ciebie istotna? Istotna, ale nie najważniejsza. Lubię czuć się dobrze w swojej skórze, nie pędzę za najnowszymi trendami.
8. Uprawiasz jakiś sport? Jeśli tak, to jaki? Sprzątanie, gotowanie, czasami spacery i od wielkiego dzwonu pływanie :) Uprawianie sportu nigdy nie było moją mocną stroną ;)
9. Stosujesz jakąś dietę? Nie stosuję, jem wszystko, co chcę. Mój organizm sam wyznacza sobie umiar.
10. Masz swój ulubiony program kulinarny? Ulubionego nie, ale jest kilka, które oglądam z ciekawością. 
11. Co sądzisz o reklamach na blogach? Jeśli nie są wyskakujące przy kliknięciu na blog i nie przesłaniają sedna, to nie mam nic przeciwko.

Czwarte wyróżnienie otrzymałam od ChochElki...

  1. Kawa czy herbata? Najpierw kawa, potem herbata, ale zdecydowanie częściej w ciągu dnia ta druga.
  2. Tytuł Twojej ulubionej książki? j.w. pytanie 2
  3. Jaka jest Twoja największa wada? Jest ich wiele i każda wydaje się największa. Najbardziej w sobie nie lubię tego, że nadmiernie przejmuję się drobnostkami.
  4. Jaka jest Twoja największa zaleta? Sumienność (która czasami staje się wadą).
  5. Które święta bardziej lubisz: Bożego Narodzenia czy Wielkanocne? Zdecydowanie Boże Narodzenie.
  6. Jaka jest Twoja pasja? Oczywiście kulinaria i psychologia.
  7. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku? Wiosna. Mogłaby trwać cały rok.
  8. Jakie jest Twoje popisowe danie? Nie mam pojęcia. Każde danie przygotowuję z największą pasją, ale które najlepiej wychodzi... o to należałoby zapytać moich Gości :)
  9. Wolisz jeść czy gotować? Najpierw gotować, potem jeść, z akcentem na to pierwsze.
  10. Jaki smak z z dzieciństwa najbardziej zachował się w Twojej pamięci? Jest ich tak wiele... ciężko wybrać jeden. Moja Mama gotuje doskonale.
  11. Jaki jest Twój ulubiony kolor? j.w. = fioletowy
Piąte wyróżnienie otrzymałam od Pastelle...

1. Dlaczego prowadzisz bloga? Gotowanie jest moją wielką pasją, czynnością podczas której czuję się szczęśliwa. Pragnę dzielić się tym szczęściem z Wami!

2. Słodkie, czy słone? Najpierw słone, potem słodkie :)

3. Co się denerwuje w blogosferze? Póki co więcej mnie cieszy i wolę się skupić na tym ;)

4. Jakiego tematu nigdy nie poruszysz na blogu? Wolę nie mówić "nigdy", bo życie jest tak zaskakujące, że nie wiadomo, co przyniesie. Blog ma tematykę kulinarną, więc wolę trzymać się założeń :)

5. Najlepszy prezent, jaki dostałaś w życiu? Życie.

6. Rozważna, czy romantyczna? Rozważna i romantyczna.

7. Najwięcej pomysłów rodzi się w dzień, czy w nocy? Zdecydowanie w dzień.

8. Czy wyobrażasz sobie przestać prowadzić bloga? Nie wyobrażam sobie!

9. W kuchni cenisz sobie tradycję, czy nowatorskie rozwiązania? Tradycję w połączeniu z nowatorstwem.

10. Jaki jest Twój największy sukces w życiu? Powrót do zdrowia.

11. Jakie jest Twoje największe marzenie? Wolę nie mówić o tym głośno... by nie zapeszyć :)

Szóste wyróżnienie otrzymałam od Jedynki...

1. Lody czy czekolada? Najlepiej lody czekoladowe :)
2. Miość czy przyjaźń? Miłość nie istnieje bez przyjaźni. 
3. Plaża czy narty? Plaża :)
4. Wrobel w garsci czy golab na dachu? Wróbel w garści.
5. Popisowe danie? O to należałoby zapytać moich Gości :) 
6. Ukochana ksiazka? Za każdym razem zachwycam się kolejną :) 
7. Najpiekniejsze wspomnienie z dziecinstwa? Jest ich cała masa... i każde wydaje się najpiękniejsze. Wszystkie chwile, które były beztroskie można zwać najcudowniejszymi.
8. Ulubiona knajpa? Nie mam ulubionej.
9. Czego Ci brak w zyciu najbardziej? Nie powiem tego głośno, bo boję się, że zapeszę (a to moje marzenie).
10. Co zabralabys/zabralbys na bezludna wyspe? Męża! :)
11. Najwieksze marzenie? j.w. pytanie 9

Siódme wyróżnienie otrzymałam od Katarzyny...

1. Czy lubisz długo spać czy jesteś rannym ptaszkiem? Zdecydowanie jestem rannym ptaszkiem.
2. Czy jesz śniadanie w domu? Zawsze. 
3. Kto sprząta w kuchni po większym gotowaniu? Mężuś :P
4. Czy zdarza Ci się jeść jedzenie trashowe? Zdarza się, ale bardzo rzadko. Mój żołądek nie może mi potem tego darować :)
5. Ulubiony deser. Ostatnio panna cotta.
6. Romans czy kryminał? Romans.
7. Czy bajki na dobranoc z dzieciństwa miały wpływ na to co teraz robisz? Hmm... ciężko powiedzieć. Chyba tak, w końcu jestem psychologiem :)
8. Czy bierzesz tabletkę od bólu głowy czy masz inne metody? Bardzo rzadko biorę leki (oprócz tych, co muszę). Sięgam po nie w ostateczności.
9. Co trzymasz na parapecie? Kwiaty (w znacznej przewadze storczyków).
10. Jaki chleb? Domowy :)
 11. Marmolada czy powidła:)))? Powidła.

I jeszcze jedno od Kasi z bloga Gotuj z rodzinką...

1. Dla kogo najchętniej gotujesz  - dla Najbliższych.
2. Czego byś nigdy w życiu nie zjadła - człowieka!
3. Ulubione miejsce na urlop to… ciepłe kraje ;)
4. Jaki jest Twój kulinarny koszmar z dzieciństwa  - Chyba nie mam takich koszmarów. Gusta stale mi się zmieniają, zatem często wracam do potraw, których kiedyś nie lubiłam. 
5. Otwierasz swoją szafę z ubraniami i pierwsze co widzisz to … widzę i myślę - "nie mam się w co ubrać" :D
6. Czy lubisz klimat targów staroci ?  Średnio. Zależy od konkretów :)
7. Stawiasz sobie cele na najbliższe lata, czy też niczego nie planujesz ?  Planuję dość skrupulatnie, co czasami bywa zgubne, dlatego bardziej nazywam to marzeniami.
8. Ostatnio w telewizji oglądałaś … Wczorajszy finał MasterChef :)
9. Na Twojej liście prezentów od Św. Mikołaja pierwsze miejsce zajmuje … Zdrowie.
10. Co oprócz bloga jest Twoją pasją ?  Psychologia.
11. Jeśli miałabyś określić się jednym słowem, to było by to… Szczęściara. 

Dziewiąte wyróżnienie otrzymałam od Anety...
  1. Boże Narodzenie czy Wielkanoc? Boże Narodzenie.
  2. Dania na zimno czy na gorąco? Najpierw na gorąco, potem na zimno :)
  3. Pascal czy Okrasa? Nie miałam okazji testować przepisów, więc trudno dokonać mi wyboru.
  4. Najbardziej zaskakujące połączenie składników jakie użyłaś/łeś w potrawie.  W ostatnich dniach najbardziej zaskoczyło mnie połączenie musztardy i moreli, które jest po prostu genialne!
  5. Kuchnia smaczna...czy zdrowa? Smaczna i zdrowa :)
  6. Moim popisowym daniem jest.... Nie potrafię określić, bo to się zmienia. Myślę, że moi Goście chyba potrafiliby to sprecyzować bardziej niż ja :)
  7. Najbardziej lubisz gotować dla siebie czy dla kogoś? Zdecydowanie dla Kogoś.
  8. Deser dla którego straciłaś/łeś głowę to... Panna cotta.
  9. Program kulinarny w którym chciał(a)bym wystąpić to ... Nie chciałabym wystąpić w żadnym :)
  10. Ukochany gadżet kuchenny to... Trzepaczka :)
  11. Tworzenie czego sprawia wam większą frajdę..deserów, dań czy przystawek? Uwielbiam gotować wszystko i każde danie sprawia mi tak samo wielką przyjemność. Ale jeśli miałabym wybierać... to padłoby na desery, bo za każdym razem można je inaczej udekorować :)
Dziesiąte wyróżnienie otrzymałam od Gosi...

1. Kawa czy herbata ? Najpierw kawa, potem herbata :)
2. Na niedzielne śniadanie najchętniej zrobię: Od dawna marzy mi się jajko sadzone w bułce, zapiekane w piekarniku...
 3. Smaki "wspomnienie z dzieciństwa" Zawsze uwielbiałam rosół z ryżem i makaron pod każdą postacią :) Nie mówiąc o pierogach, uszkach, pyzach, które Mama robiła prawie w każdym tygodniu! :)

4. Gdzie najchętniej robicie zakupy spożywcze? Różnie, w zależności od aktualnych potrzeb. W sąsiedztwie mamy duże markety i w każdym gamę ulubionych produktów :)
5. Twoje popisowe danie :) Za każdym razem się to zmienia, ale chyba najczęściej robię roladki mielone w szynce.
6. Kupujecie mięso mielone gotowe czy mielicie sami Niestety zdecydowanie częściej kupuję gotowe, ale zawsze zwracam uwagę na jakość i skład. 
7. Co przyrządzilibyście na kolację z przyjaciółmi? Lasagne :)
8. Ulubiona potrawa Wigilijna Barszcz czerwony z uszkami.
9. W mojej kuchni rządzi? Dbałość o doskonałość :)
10. Smażone, pieczone czy gotowane ? Zdecydowanie pieczone.
 11. Co sprawiło że podjąłeś dezycję o prowadzeniu bloga? Pasja przy udziale chwilowego nadmiaru czasu.


Jedenaste wyróżnienie otrzymałam od Autora bloga Italia w Gębie...


1. Jeśli karnawał to gdzie ? W zaciszu własnego domu, z dobrym jedzeniem, muzyką i towarzystwem.
2. Zespół muzyczny wszechczasów ? Abba.
3. Narty czy żagle ? Narty.
4. Czy lubisz filmy czarno - białe ? Lubię. Mają swój niepowtarzalny klimat.
5. Stek z renifera czy schabowy ? Schabowy :)
6. Ulubione przyprawy Curry, chili, świeże zioła.
7. Świeże zioła są dla mnie .... ? Najlepszym dodatkiem do potraw.
8. Czy można przeżyć dzień bez wypicia wina ? Oczywiście, że można!
9. Opera to .... ? ... sceniczne dzieło, które ostatnio wzbudza moje coraz większe zainteresowanie.
10. Gdybyś miał wybrać miejsce do zamieszkania to byłoby to .... ? Kanada.
11. Najważniejsze w życiu to .... ?
Zdrowie.

A oto lista blogów, które pragnę wyróżnić...

Moje pytania...
  1. Zima czy lato?
  2. Jaki przepis z mojego bloga podoba Ci się najbardziej?
  3. Ciasto owocowe czy z kremem?
  4. Imprezy kameralne czy w większym gronie?
  5. Kąpiel w wannie czy pod prysznicem?
  6. Zaleta, którą najbardziej w sobie cenię...
  7. Zaczynam dzień od...
  8. Cecha, która szczególnie przeszkadza mi w ludziach to...
  9. Nigdy nie przekonam się do zjedzenia...
  10. Kocham patrzeć na...
  11. Mój ulubiony zapach to...
Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi :)))

12 komentarzy:

  1. Dzięki za intrygujące odpowiedzi! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyroznienia :)!!! Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie, nie przepadam za łańcuszkami, ale miło mi że pomyślałaś o moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, oczywiście rozumiem :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Najchętniej dałabym nominację zwrotną :)
    Teraz muszę przemyśleć, które blogi najbardziej lubię (nie obserwuję aż tylu) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ogromną przyjemnością wyróżniłam Twój blog :) Pozdrawiam!

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

drukuj