Przejdź do głównej zawartości

Schab w sosie chili, czyli obiad w 15 minut!

Dopadło mnie choróbsko, ale tym razem konkretnie. Zaczynało się niewinnie, od zwykłego pobolewania gardła, a w nocy myślałam, że się wykończę. Od rana temperatura i sen dobry na wszystko. Teraz poczułam się lepiej, ale pewnie kiedy leki przestaną działać, zacznie się od nowa. Wykorzystując chwilę, postanowiłam szybciutko skrobnąć posta i wracam pod kołdrę. Pamiętacie sos chili, który robiłam do słoików na zimę? Okazuje się prawdziwym skarbem! Smakuje po prostu genialnie - zarówno sam, jak i z dodatkiem mięsa. Taki obiad mogę jeść codziennie! W dodatku  można go zrobić w całe 15 minut! W przyszłym roku zrobię trzy razy tyle sosu chili - idealnie sprawdza się na brak czasu i wielki apetyt.

Składniki:
- ok. 400 g schabu,
- przyprawy Prymat: sól, pieprz,
- 1 łyżka oleju do podsmażenia,
- 1 średni lub duży słoik sosu chili.

Schab dokładnie myjemy, osuszamy, kroimy na plastry o grubości ok. 1 cm. Każdy z nich przyprawiamy solą i pieprzem. Podsmażamy z obu stron na patelni z dodatkiem łyżki oleju. Gdy schab się zabieli, dodajemy sos chili. Dusimy pod przykryciem do miękkości. Podajemy z ulubionymi dodatkami. Smacznego!!!

Komentarze

  1. uwielbiam takie dania, smaczne, konkretne i przede wszystkim szybkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mięsko i sos chilli to zdecydowanie coś dla mnie :) Współczuję choroby, wracaj szybko do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że choroba szybko mi odpuści :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Pytanie czy schab mi sie udusi w 15 min ;) Trzeba bedzie pokroic w ciensze plastry:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udusi się, po przykrywką na pewno :) Możesz pokroić w cieńsze, moje były 1-centymetrowe. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. szybko i smacznie ;) super. i zdrowiej Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewela! I dużo zdrówka dla Dzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrowka zycze!!!! a schabik wyglada apetycznie;) Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. i jeszcze zażycz sobie na gwiazdkę dodatkowe pomieszczenie na spiżarnię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna propozycja na szybki obiad na ostro. :) rozgrzewający. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sam raz na chłodniejsze dni :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Chyba skorzystam z tego przepisu na sos chili!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrówka, zdrówka, zdrówka! Może to chili wytłucze mikroby odpowiedzialne za Twoją chorobę :-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Zdaje się, że chili pomogło, bo dziś czuję się lepiej :)

      Usuń
  11. dobra propozycja na zabiegany dzień, albo jak człowiek zaniemoże;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor tego schabu, no i chilli rozgrzewa - idealne na chłodne jesienne dni.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się piękny kolorek:)
    I jaki szybki obiad!
    Zapraszam do siebie:))
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już zaglądam :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do spróbowania, naprawdę warto! Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Nalewka miętowa