Przejdź do głównej zawartości

Ryż i spółka

Wyglądam przez okno... i nic nie widzę. Jak rano się obudziłam, przeraziłam się, że pada śnieg. Pogoda nie sprzyja dziś motywacji, ale początek weekendu zdecydowanie poprawia nastrój. W związku z tym, mam dla Was propozycję bardzo smacznej przystawki. Sałatkę z ryżem robię od dobrych paru lat - jest stałym punktem menu. Przepis dostałam od Mamy. Zachęcam do spróbowania! :)

Składniki:
- 1 torebka ugotowanego ryżu,
- 5-6 plasterków ulubionej szynki,
- 1 puszka kukurydzy,
- 5-6 ogórków konserwowych (jeśli są duże, to mniej),
- 4-5 plastrów ananasa z puszki,
- majonez,
- sól, pieprz czarny mielony Prymat - do smaku.

Ryż gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Po ugotowaniu studzimy, a następnie wysypujemy z torebki do miski. Dodajemy kukurydzę, szynkę pokrojoną w kostkę, ogórki pokrojone w drobną kostkę i plastry ananasa (pokrojone w drobną kostkę). Dodajemy majonez i przyprawiamy do smaku. Można dodać posiekaną natkę. Smacznego!

Komentarze

  1. Bardzo smaczna salatka,tez taka robie:) Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam przepraszam ze tutaj, ale przygotowuję badanie na temat zakupu produktów spożywczych i roli reklamy oraz internetu w tej kwestii. Moja prośba: poświęćcie 3-4 minuty i wypełnijcie ankietę z zamkniętymi pytaniami: http://moje-ankiety.pl/respond-31422.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Oczywiście pomogę w badaniu, jednak mam prośbę, by w przyszłości tego typu informacje kierować na mój adres mailowy,a chętnie pomogę w dalszym przekazie. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Równiez bardzo lubię tą sałatke :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że ta sałatka jest taka znana :) Bardzo się cieszę :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo lubię tego typu sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, ja też się dziś przeraziłam, na szczęście mgła opadła i odsłoniła się śliczna pogoda. A sałatkę znam i lubię - bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście wyszło słońce! :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. U nas poranek również nie był motywujący. Przez moment nawet padało coś, co przypominało śnieg. Sałatki ryżowe natomiast uwielbiam. Szczególnie te z ananasem i kukurydzą. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jesteśmy coraz bliżej zimy... albo ona coraz bliżej nas :) Ja też mam słabość do takich sałatek :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. No pięknie to wygląda! :) zjadłbym... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zrobienia - naprawdę warto :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. pycha sałatka, robię taką od lat i zawsze się nią zajadamy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieg??
    Woow:)
    Nie obejrzymy się a już święta będąxD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świąt już nie mogę się doczekać! :)

      Usuń
  10. śnieg? serio :) to gdzie Ty mieszkasz moja droga? Chyba w górach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to nie był śnieg, tak mi się wydawało, ale na szczęście się pomyliłam :)

      Usuń
  11. Bardzo lubię takie sałatki, zwłaszcza z dodatkiem ananasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ananas nadaje bardzo kuszącego smaku potrawom. Ja też go uwielbiam :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Nalewka miętowa