Przejdź do głównej zawartości

Paczka z produktami Prymat

W ramach mojej współpracy z firmą Prymat, dostałam dziś kolejną paczkę pełną fantastycznych produktów. Bardzo serdecznie dziękuję! Już nie mogę się doczekać gotowania!

W paczce znalazły się następujące produkty Prymat:
- musztarda SAREPSKA,
- musztarda GRILLOWA,
- ROZMARYN,
- TYMIANEK,
- marynata w płynie GRILLOWA,
- przyprawa do RYB,
- przyprawa do WIEPRZOWINY,
- 3 książeczki z przepisami kulinarnymi.

Macie jakieś życzenia co do potraw pojawiających się na moim blogu? A może preferencje co do kategorii - wolicie dania obiadowe, przystawki, czy desery? Wasze opinie są dla mnie bardzo ważne!

Komentarze

  1. Zmieniłam adres bloga, dlatego jeśli obserwowałas Relishingmeals.blogspot.com obserwujesz, jest już nieaktualny. Problemy techniczne były tego powodem. :( Zapraszam na nowy: relishmeals.blogspot.com

    Pozdrawiam,
    whiness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Poszalejesz!!! ja tez czekam na paczuchę i już kombinuję co będę robić. Ja bardzo lubię pomysły na dania obiadowe, więc będę czekać na to co wyczarujesz. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, z pewnością będzie więcej dań obiadowych. Co prawda na jutro mam ciasto, ale już jutro będę kombinować z nowymi produktami :) pozdrawiam i również czekam na Twoje nowe potrawy! :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewo :) Twoja opinia zmotywuje mnie do jedzenia ryb, bo zdecydowanie ich za mało w moim menu! Na pewno będą :)

      Usuń
    2. Super, ja prawie nie robię ryb, więc mnie też to zmotywuje żeby je zrobić (z Twojego przepisu, jak tylko się pojawi:)

      Usuń
    3. Będę się starać :)))

      Usuń
  4. CZEŚĆ!:)
    Chciałam Cię poinformować, że nominowałam Twój blog do The Versatile Blogger Award. Więcej szczegółów znajdziesz tu: http://commandaria.blogspot.com/2012/09/the-versatile-blogger-award.html
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo mi miło! Dziękuję serdecznie :* Pozdrawiam!!!!

      Usuń
  5. Super, ja do tej pory, w mojej okolicy, nie mogę kupić musztardy Prymat :/
    A co do przepisów to ja lubię ciekawe propozycje przystawkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię - na pewno będzie więcej przystawek :)
      Szkoda, że nie możesz kupić musztardy, wczoraj robiłam pierwsze testy i muszę przyznać, że jest znakomita!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!