Przejdź do głównej zawartości

Versatile Blogger Award

Wczoraj spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Czuję się zaszczycona, bo zostałam nominowana do Versatile Blogger Award przez Patyskę z bloga Smakołyki Alergika i Elexis z bloga Kuchnia Elexis. Zabawa polega na wyłonieniu 15 blogów, które zasługują na miano nagrody. Jest mi ogromnie miło, że Patyska i Elexis wybrały między innymi mój blog! Dziękuję dziewczyny!

A to zasady zabawy:
- nominacja 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie;
- poinformowanie o tym nominowanych;
- ujawnienie 7 faktów o sobie;
- podziękowanie blogerowi, dzięki któremu otrzymało się nominację (u niego na blogu);
- pokazanie nagrody Versatile Blogger Award u siebie na blogu.

Zatem... mam zaszczyt nominować następujące blogi (które są naprawdę wspaniałe i godne podziwu; kolejność alfabetyczna):
1. ABC mojej kuchni 
2. Agatka gotuje i smakuje 
3. Fun & Taste 
4. Jedz i smakuj 
5. Kaczodajnia 
6. Kuchnia Elexis 
7. Kulinarna pasja 
8. Lena Gotuje 
9. Poezja-smaku 
10. Skarbnica smaków 
11. Smaczny kąsek
12. Smakiem pisany BLOG 
13. Smakołyki alergika 
14. Szczecinianka gotuje 
15. Tasty & healthily

A oto 7 faktów o mnie...
1. Mam najwspanialszego Męża na świecie.
2. Mam chorobę lokomocyjną, ale tylko jak jadę na tylnim siedzeniu.
3. Uwielbiam makarony. Właściwie mogę jeść je do wszystkiego :)
4. Zawsze mam nadzieję.
5. Zawsze staram się najpierw wymagać od siebie, potem od innych.
6. Uwielbiam się uczyć (co prawda edukacja już za mną... ale zawsze można zacząć coś nowego ;) ).
7. Uwielbiam owoce, w każdej postaci.

Pozostało mi jedynie poinformowanie wszystkich, których nominowałam :)

Komentarze

  1. Gratuluje!!! Tak trzymac:) Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:**** I gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie mogło być inaczej, jeśli chodzi o moją nominację dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Gratuluję i Serdecznie dziękuje!!! To takie miłe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Nie mogło być inaczej, jeśli chodzi o moją nominację dla Ciebie!

      Usuń
  4. Dziękuję kochana za nominację! jest mi bardzo miło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Oczywiście nie mogło być inaczej :)

      Usuń
  5. dziękuję Pięknie ;) jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog zdecydowanie zasługuje na wyróżnienie! Uwielbiam do Ciebie zaglądać :)

      Usuń
  6. Dziękuję! To miło, że pomyślałaś o mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, Twój blog przynosi mi mnóstwo inspiracji, zatem moja nominacja była oczywista :)

      Usuń
  7. czuję się zaszczycona tą nominacją :) buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Zdecydowanie uwielbiam Twój blog :)

      Usuń
  8. Dziękuję Dzi, tak bardzo się cieszę!!!!! :-*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję, za mnóstwo inspiracji każdego dnia! :*

      Usuń
  9. Ogromne, ogromne dziękuję!!! :) Jest mi tym bardziej miło, że to moja pierwsza nagroda blogowa ever :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę :)))

      Usuń
  10. Bardzo mi miło .Czuję się naprawdę zaszczycona .Dziękuję pięknie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Byłaś w ścisłej czołówce!

      Usuń
  11. Dziękuje bardzo za nominację, czuję się zaszczycona :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie :) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  12. Dziękuję za nominację, miło dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze gratuluję nominacji. Jak czytałam fakty o Tobie to myślałam, że czytam o sobie :) - dodałabym tylko najwspanialszą córkę i synusia, który urodzi się w tym miesiącu, reszta się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :) Trzymam kciuki za szczęśliwe narodziny! Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!