Przejdź do głównej zawartości

A na upały najlepsza jest... lemoniada!

Czy Wam też lemoniada kojarzy się z dzieciństwem? Właśnie tak upalne dni jak dzisiejszy przypominają mi dzieciństwo, kiedy bawiąc się na podwórku gasiłam pragnienie lemoniadą. Od dawna szukałam tego smaku! Trochę pomieszałam, trochę dodałam, więcej zmiksowałam i jest. Jej wysokość lemoniada.

Składniki na troszkę ponad litr lemoniady:
- 1 l wody niegazowanej,
- 3 cytryny,
- 5-6 łyżeczek cukru (można więcej, ja nie chciałam, by była aż tak słodka).

Cytryny dokładnie myjemy, obieramy ze skóry, miksujemy blenderem (razem z cukrem) na sok. Łączymy z wodą, mieszamy, ewentualnie dosładzamy. Wstawiamy do lodówki, podajemy mocno schłodzoną (można dodać kostki lodu). Smacznego!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. I jak skutecznie gasi pragnienie! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Lemoniadka najlepsza na upal :)Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny! Cieszę się, że udało się dodać komentarz :) Zapraszam nieustannie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. O tak! Mój Wikulaczek uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię domową lemoniadę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam .Podstawiam szklaneczkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że mi przypomniałaś o tym pysznym napoju, szczególnie na te upalne dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy dressing do sałaty

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!