Przejdź do głównej zawartości

Lazurowy lukier z blue curacao

Jeśli czasami nie macie pomysłu na fajną dekorację ciast, ciasteczek, czy muffinek... proponuję lukier, którego kolor wywołuje u mnie wielką tęsknotę za dalekimi podróżami. Od razu na myśl przychodzi mi beztroska, która towarzyszy takim wyjazdom. Marzenia odstawiam na bok, biorę się za lukier :)

 Składniki (w nawiasie podaję swoje proporcje):
- cukier puder (1/2 szklanki),
- sok z cytryny (1-2 łyżki),
- syrop blue curacao (kilka kropel).

Cukier wsypujemy do miski, dodajemy sok z cytryny. Ucieramy na gładką masę. Dodajemy kilka kropel blue curacao i dokładnie mieszamy. Gotowym lukrem polewamy ulubione wypieki. Dodatkowo posłużyłam się kolorową posypką do deserów. Smacznego!


Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Gęsty, taki jak powinien być. Na zdjęciu jest zastygający, robiłam je zaraz po wylaniu na muffinki :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, tak jakoś kojarzy mi się śródziemnomorsko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała barwa, mi też przypomina morze i ocean ^^ Muffinki morskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny. Pozwolisz, że zerżnę pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście, że tak :))) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetny pomysł i jaki piękny kolor ,iście tropikalny

    OdpowiedzUsuń
  6. o mamusiu!! przepiękne!!! chciałabym mieć takie szkliwo do swoich wyrobów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Fajnie by się prezentowało! Niestety nie moja działka, więc nie dam rady nic podpowiedzieć w tym temacie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. No wiecie co?! wcinacie takie murfinki i inne ciastka a ja?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby się dało sięgnąć przez monitor, powiedziałabym "częstuj się" :) A tak, mogę tylko poczęstować widokiem :) I oczywiście zachęcaniem do wypróbowania przepisu :)

      Usuń
    2. Sam widok to już jest ekstaza smaku :) trzeba sobie zrobić samemu a ja lubię w kuchni buszować więc z przepisu skorzystam na pewno :) dziękuje

      Usuń
    3. Cieszę się i czekam na relację :)

      Usuń
  8. Lukier do dekoracji nie tylko fajnie wygląda, ale jeszcze jak sponsoruje niezłą zabawę, zwłaszcza, gdy lukruje się z kimś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Uwielbiam takie wspólne przygotowania :) Pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy dressing do sałaty

Sałatka z selerem konserwowym