Przejdź do głównej zawartości

Pierogi z truskawkami - NIEBO!

Jak ja długo czekałam na taki obiad! Uwielbiam pierogi z owocowym nadzieniem, mogę jeść je codziennie. Dodatek cukru z prawdziwą wanilią do truskawek sprawia, że mają w sobie coś wyjątkowego. Uwielbiam jeść je prosto po ugotowaniu, ale już marzę o takich podsmażonych na masełku na kolację... O ile przetrwają do wieczora!


 Sposób robienia ciasta identyczny jak ostatnio, czyli z przepisu na idealne ciasto pierogowe.

Składniki na farsz:
- 1/2 kg świeżych truskawek,
- do każdego pieroga po pół łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią.

Ciasto robimy zgodnie z przepisem. Dzielimy na 3 części. Pierwszą rozwałkowujemy, resztę zawijamy folią, by nie obeschło. Szklanką wycinamy kółka, a następnie na każde z nich nakładamy truskawki (ilość w zależności od wielkości koła) oraz pół łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią i lepimy. Postępujemy tak z pozostałym ciastem.
Gotowe pierogi wrzucamy do delikatnie osolonego wrzątku. Gotujemy kilka minut od wypłynięcia (w zależności od grubości ciasta). Najlepiej jest wyjąć jednego, przekroić na pół i sprawdzić, czy ciasto jest gotowe. Smacznego!!!


Komentarze

  1. Pierogi z truskawkami - dla mnie kwintesencja lata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdecydowanie też! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. O tak! muszę zrobić w en weekend!:) i zjeść polane śmietanką!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że takie najlepsze :) W moim przypadku niestety śmietana odpada... Ale masełkiem nie pogardzę :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie pierogi! ze śmietana :) mniam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierogi z owocowym nadzieniem mogłabym jeść na okrągło :)Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Boskie ,uwielbiam pierogi z truskawkami ,polane słodką śmietanką .MNIAMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać na kombinacje z innymi owocami... Marzą mi się poziomki albo jagody! :)

      Usuń
  6. w jaki to cudowny i nadprzyrodzony sposob jestes taka szczupla przy tych wszystkich codziennie wrzucanych smakolykach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie wiem. Może to te żebra? :D Podobno niektóre panie celowo chcą je usuwać!

      Usuń
    2. Czyli symulowałaś żeby się żeber pozbyć?;)

      Usuń
    3. Na to wygląda :) Odkryłaś moją tajemnicę! :D

      Usuń
  7. Taaaaak pierogi z truskawkami to coś czego nie można nie lubić :)) U mnie też niedługo już zagoszczą. Aż mi ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miałam nadzieję, że wystarczą na dłużej, ale wczoraj zniknęły prawie wszystkie :) Następnym razem zrobię więcej. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Jejku jakie pyszne! A u mnie z braku czasu tylko kupne dzisiaj:(((

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie smaczne ! Ja tez zrobilam dzisiaj perogi z truskawkami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Śliwki w occie - przepyszne!