Przejdź do głównej zawartości

Mizeria w wersji light: po węgiersku


Mam dla Was propozycję bardzo ciekawego dodatku do obiadu, na który przepis dostałam od mojej Szwagierki. Z pewnością jest on przeznaczony dla osób, które są na diecie, ale nie tylko! Mizeria po węgiersku jest fajną propozycją, która smakuje wszystkim. Spróbujcie, ja ją uwielbiam!

 Składniki (nie podaję ilości, bo należy ją dostosować do własnych potrzeb):
- ogórek zielony,
- cebula,
- ocet winny (na 1 ogórka 1-2 łyżeczki),
- 1 łyżka oleju (np. lnianego - takiego)
- sól, pieprz, papryka słodka.

Ogórki myjemy, obieramy, kroimy w cienkie plasterki. Cebulę obieramy, kroimy w kosteczkę. Do miski wrzucamy pokrojone ogórki i cebulę. Mieszamy, lekko solimy i pozostawiamy na ok. pół godziny. Po tym czasie dodajemy ocet, pieprz i ewentualnie sól, dokładnie mieszamy. Mizerię wstawiamy do lodówki, a tuż przed podaniem oprószamy słodką papryką. Smacznego!!!


Komentarze

  1. Wolę jednak mizerię na słodko ze śmietaną :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam :) Ja przepadam za taką wersją, ale to tylko ze względu na to, że nie mogę ze śmietaną :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Fajna, muszę wypróbować. A cukru nie potrzebuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wystarczy papryka słodka :) Polecam, jest pyszna!

      Usuń
  3. Moja babcia robi podobną:). Jest dużo lepsza niż ta ze śmietaną czy kefirem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślę! Uwielbiam ją :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. ciekawe, na pewno lżejsza niż tradycyjna:)

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie bo nie przepadam za śmietaną w mizerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) To oznacza, że nie jestem sama :D Pozdrawiam!

      Usuń
  6. uwielbiam <3

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. No to coś dla mnie ,bo ja całe życie jestem na diecie .Ogóreczki wyglądają na pyszne

    OdpowiedzUsuń
  8. Mizeria zrobiona ,jest rewelacyjna .Wchodzi na stałe do naszego menu .Dziękuję za przepis i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że smakowała! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Zimowa sałatka z buraków i papryki + nowa metoda pasteryzacji