Przejdź do głównej zawartości

Sos tatarski!

W internecie można znaleźć wiele przepisów na sos tatarski. Jeden z dodatkiem marynowanych grzybków, inny z pieczarkami, jeszcze inny z ich pominięciem. Ja przedstawię Wam przepis mojej teściowej, który według mnie jest najlepszy. Bardzo gorąco zachęcam Was do spróbowania! Sos tatarski kojarzy mi się z Wielkanocą, ale tak naprawdę mogłabym go jeść cały czas!

Składniki - podaję bez ilości, w nawiasach moje proporcje:
- jajka ugotowane na twardo (u mnie 10),
- ogórki kiszone (u mnie małe opakowanie, czyli ok. 7),
- cebula (u mnie 2-3 duże),
- majonez (1 słoik),
- musztarda (2 łyżki),
- śmietana,
- sól, pieprz.

Jajka, ogórki i cebule kroimy na drobną kosteczkę. Łączymy z pozostałymi składnikami, przyprawiamy do smaku. Najlepiej smakuje dobrze schłodzona. W trakcie przygotowania można improwizować z ilością składników - jeśli sos jest za bardzo jajeczny, należy dodać ogórki i odwrotnie. Smacznego!!!

Komentarze

  1. Zapisałam. Wykorzystam :) No i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzikowiec, litości! czy wiesz, jak ja lubię taki sos? a czy wiesz, że teraz nie mogę go pojeść? buuuuuuuu ;) a w ogóle to jak to zrobiłaś, że z natury coś tak niefotogenicznego tak ładnie wygląda?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, nie mogłam się oprzeć :)) Co do zdjęcia - chyba apetyt na porcję na talerzyku pomógł mi właściwie ją przekazać ;)

      Usuń
  3. Mogłabym jeść łyżkami .Zdjęcie rzeczywiście super

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest przepyszne,tez(podobny)robie:) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoim komentarzem właśnie mi o nim przypomniałaś :) Muszę zrobić go w najbliższym czasie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz :*

Popularne posty z tego bloga

Ketchup z cukinii. Absolutny numer 1!

Zimowa sałatka z buraków i papryki + nowa metoda pasteryzacji